מקרר תצוגה עומד – מתי וכיצד נבחר אותו

מקרר תצוגה עומד – מתי וכיצד נבחר אותו

לא מעט בתי עסק בתחום המזון משתמשים במקררי תצוגה מסוגים שונים. כך למשל, אנחנו יכולים למצוא מסעדות, בתי קפה, קונדיטוריות, מעדניות, סופרמרקטים, ועוד שורה של בתי עסק, כולל מטבחים ממוסדים, אשר מחזיקים ברשותם מקררים לצרכי אחסון וקירור מזון, כולל מקררי תצוגה

אחד מסוגי המקררים הפופולאריים והחשובים ביותר שעומדים לרשותנו עבור צרכים שונים, הוא מקרר תצוגה עומד. המטרה של מקרר זה, הוא לאפשר למי שמחזיק אותו להציג פריטי מזון שונים אשר אותם הוא רוצה להציע ללקוחות, לסועדים אצלו. המקרר יכול לאחסן ולקרר עוגות, פשטידות, מאפים, סלטים, שוקולדים או כל דבר אחר. צריך לסייג ולומר, לא מדובר על מקרר מקפיא, כלומר, סביר להניח שאנחנו לא נמצא כאן בשר קפוא או דגים קפואים, אלא יותר דברים שצריך להיות בקירור ולא בהקפאה.

על מנת שנוכל להשתמש בצורה נכונה במקרר תצוגה עומד, חשוב להקפיד ולשים לב לכמה וכמה פרטים על פיהם נבחר את המקרר בו נשתמש. לפני שאנחנו נציג את הפרטים הנ"ל, יש להדגיש עוד היבט משמעותי והוא, השימוש במקרר תצוגה נועד מן הסתם לא רק לקירור ואחסון אלא גם הרבה פעמים בשביל למכור דברים, כלומר יש גם חשיבות בדרך בה משתמשים בו לתצוגה של הפריטים אשר מאוחסנים בו, יש חשיבות לדרך בה אפשר להשתמש בו בשביל למשוך לקוחות לרכוש את הפריטים השונים שאנחנו בוחרים לאחסן בו. עלינו לקחת גם את זה בחשבון.

לפני שנציג כמה פרמטרים לבחירה נכונה, יש לציין, כשאנחנו ניגשים לקנות מקרר תצוגה, עלינו לבחון אותו בכמה וכמה היבטים, בין אם כאלה שקשורים לשימוש ובין אם כאלה שקשורים לתכנון ועיצוב המקום.

כיצד מחליטים איך לקנות מקרר תצוגה

מעבר לכל פרמטר שאנחנו נציג כאן, הדבר הראשון שישפיע על ההחלטה שלנו היא, לשם מה אנחנו צריכים את המקרר, מה בדיוק הצורך שהוא אמור למלא עבורנו. איזה שימוש אנחנו מתכוונים לעשות בו. על פי זה, אנחנו נוכל להחליט בצורה טובה וברורה, כיצד נסתכל על הפרמטרים השונים ובסופו של דבר, איזה מקרר נקנה.

גודל – אין ספק שהפרמטר הראשון והחשוב ביותר הוא הגודל של המקרר. זה בא לידי ביטוי בשתי נקודות. ראשית, מה יהיה גודל המקרר ברוטו, כלומר, איזה שטח הוא יתפוס בחלל השטח. שנית, כמה גדול יהיה שטח האחסון של המקרר, עד כמה יהיה נוח עבורנו לאחסן בו את הפריטים השונים.

מבנה – נכון שהכוונה למקרר עומד, אך השאלה היא גם כיצד הוא בנוי. כמה מדפים יש בו, איך בנויה הדלת שלו, האם מדובר במקרר מרובע או מלבני. אלה דברים שמשפיעים גם על אופי ההצבה שלו, גם על אופי השימוש, וגם על הדרך בה הלקוחות שלנו יוכלו להיעזר בו.

תכונות – כאן אנחנו מתייחסים להיבטים כמו עוצמת קירור, כוח סוס, צריכת אנרגיה, דברים שיכולים להשפיע גם על העבודה של המקרר וגם על העלויות השימוש בו.

חווית השימוש – פרמטר זה כבר מתייחס לשאלה עד כמה יהיה נוח ללקוחות שלו להשתמש במקרר בצורה אפקטיבית ונוחה, עד כמה יהיה לנו אפשרי למשוך אותם לרכוש מתוכו פריטים שונים.

שירות – נקודה זו מתייחסת להיבטים שקשורים לשירות של החברה ממנה רוכשים את המקרר. בין אם זה אומר הובלה, אחריות, החלפת רכיבים, תמיכה טכנית וכל דבר אחר שהוא רלוונטי עבורנו בצורה כזו או אחרת לשימוש רציף במקרר. עלינו לקחת בחשבון, מדובר על רכישה שמיועדת לשנים רבות ולא לזמן קצר.