עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מקצועי – מהי המשמעות של עיצוב לוגו

יש חברות מסוימות בעולם, שמספיק לראות את הלוגו שלהם בשביל לדעת מה הן מוכרות, מי הן, בשביל לדעת את כל הפרטים עליהן. אנחנו לא צריכים לפתוח ויקיפדיה בשביל זה, לא צריכים לבדוק בגוגל מה בדיוק הן מציעות לנו. כך למשל התפוח האכול של חברת אפל, קשתות הזהב של מקדולנדס, או הכיתוב המיוחד והמסולסל בלוגו של קוקה קולה.

זו המשמעות של עיצוב לוגו מקצועי. הוא מאפשר לכל אחד, לזהות מיד את העסק שעומד מאחוריו, הוא עוזר לכל אחד להבין מיד, מה בדיוק החברה שלה שייך הלוגו, מספקת. הוא לא צריך לחפש בגוגל או במקומות אחרים, מה בדיוק הלוגו אומר ומי זו בדיוק החברה הזאת. ברגע שהלוגו מעוצב בצורה מקצועית ויפה, בצורה פשוטה אשר יכולה למשוך כל עין, אזי שאין שום סיבה בעולם שאנחנו לא נדע לזהות מה המסר ומה בדיוק החברה רוצה להציע לנו.

עיצוב לוגו מקצועי נעשה על ידי מעצבים גרפיים באופן אומנותי, תחילה בסקיצה על נייר ולאחר מכן, במחשב באמצעות תוכנות שונות. חשוב להדגיש, העיצוב הוא לא רק האופן בו המעצב מעצב את הלוגו הוא הרבה מעבר לכך.

מה זה בעצם עיצוב מקצועי

כאשר מעצב ניגש לעצב לוגו, הוא צריך ללמוד את החברה, את העסק עבורו הוא מעצב אותו, הוא צריך ללמוד את כל המאפיינים של החברה, מה היא המציעה, מי קהל הלקוחות שלה, באיזה תחום היא עוסקת, מה בדיוק הייחוד שלה.

כך הוא יכול לעצב עבורה לוגו שיתאים לה. הרי אם נניח הוא לא יעשה את זה, אז מה מונע ממנו לעצב לוגו כללי, סטנדרטי, רגיל? מן הסתם, לא יהיה בזה שום דבר מעניין ומיוחד, שום דבר שימשוך את העין. מצד שני, אם הוא מחליט לאפיין את החברה בצורה נכונה, להכיר את החזון שלה, אז הוא ידע לא רק לעצב לוגו בצורה נכונה ומקצועית אלא מעבר לכך, הוא ידע לייצר ולספר סיפור מאחורי הלוגו, וזה מה שייצור בו את העניין הנדרש עבורו.