מוצרי פרסום לעסקים – כיצד בוחרים את המוצרים הנכונים

שיווק ומוצרי פרסום

כאשר עסק, כל עסק מכל סוג, מכין לעצמו תוכנית אסטרטגיה לפרסום ושיווק, עליו לקבוע לעצמו את התקציב בו הוא יכול להשתמש, וכן עליו לקבוע לעצמו באילו כלים ואמצעים הוא מעוניין להשתמש. בהתאם לתקציב, בהתאם ליעדים שהוא מציב לעצמו, קהל היעד אליו הוא מבקש לפנות, התחום בו הוא מתעסק ועוד.

אחד הכלים האפקטיביים ביותר לפרסום הם מוצרי פרסום. מדובר בפריטים שונים שאנחנו יכולים להשתמש בהם בתוך העסק או במקומות אחרים בהם אנחנו מבקשים להציג את המוצרים והשירותים שלנו, כמו כן, מדובר במוצרים שאנחנו יכולים לספק ללקוחות שלנו מתוך כוונה שהם ישתמשו בהם ועל הדרך יוכלו גם לעזור לנו לפרסם את העסק שלנו במקומות שונים.

השאלה היא, כיצד בוחרים את המוצרים הנכונים, בין אם זה מבחינת קטלוג ובין אם זה מבחינת המקום ממנו אנחנו אמורים להזמין ולרכוש את מוצרי הפרסום השונים. אנחנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של מוצרי פרסום לעסקים, מוצרים מנייר, מוצרי מתכת, פלסטיק וכן מוצרי ביגוד, אנחנו יכולים למצוא מוצרים לבית, לרכב ועוד שורה ארוכה של מוצרים שיכולים לשמש אותנו לצורך פרסום כזה או אחר.

כיצד עושים את הבחירה הנכונה

ראשית, אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו מחפשים ולשם מה. מה המטרה שלנו. האם המטרה לפרסם בתוך העסק, מחוץ לעסק, האם המטרה לפרסם בירידים, תערוכות, כנסים, האם המטרה שלנו להציע מוצרי פרסום לעסק ללקוחות שלנו. כל דבר יכול להשפיע עלינו.

שנית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו עד כמה המוצרים הם איכותיים, עד כמה הם פרקטיים, כמה הם עמידים. סביר להניח שאנחנו לא נרצה לקנות מוצרים שיחזיקו מעמד פעם אחת וזהו. בוודאי אם מדובר במוצרים שאנחנו מתכוונים לספק ללקוחות שלנו. אז נרצה שהם יחזיקו מעמד זמן רב.

שלישית, חשוב שנתייחס גם לעיצוב של המוצר. מאחר והוא אמור לסמל את העסק שלנו, נרצה שהוא יהיה יפה, נקי, ומיוחד. מתאים לרעיון שעומד מאחורי העסק.

ארבע, אנחנו נבחר את המוצר על בסיס האסטרטגיה שהצבנו בפנינו לצורך פרסום ושיווק העסק.