קישוטים לעוגה – תפתחו את החשיבה מחוץ לקופסה

מטפחות

מרבית בני האדם לא יכולים לעמוד בפני הפיתוי של עוגות. עוגות מתוקות, עוגות מעוצבות, עוגות מזוקקות, עוגות מעוטרות, ומה לא. ולמרות המיתוס, כי מי שיש לו הרבה כסף, בהכרח הוא מאושר, יש להפריך את המיתוס הזה, כי הוכח זה מכבר שזה ממש לא מדויק. אז מה בדיוק יסב לכם אושר? פנינו למעצבי העוגות, זה הדבר הראשון שעלה על דעתנו. והם אמרו לנו, בריש גלי, כי התהליכים של אפיות, עיצובים, כמו גם של קישוטים לעוגה מסבים להם המון אושר ושביעות רצון מרבית. בצורה מאוד פרדוקסלית, מומחים לבריאות הנפשית טוענים, כי אפייה וקישוט עוגות עשויים להיות מאוד אפקטיביים בהקלה על תסמינים כדוגמת – דיכאונות, או לחלופין חרדות. אנו בטוחים שהנושא הזה ממש זר לכם, וזה ברור מאליו. אז אם גם אתם רוצים להיות מאושרים יותר, ולו לרגעים ספורים, כדאי לכם להתחיל לקרוא, ולא לעצור עד סיום המאמר.

האם באמצעות קישוטים לעוגה לומדים את משמעות הנתינה לאחר?

על פי המון מחקרים שבוצעו בנושא של נתינה לזולת, נמצא כי נתינה לאחר, בפרט של דבר מה שנוצר מתוך חיבה ואהבה עמוקים, גורמת לבן אדם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמו. היכולת לשמח אנשים שונים מסוגלת להגביר את הביטחון העצמי שלכם, כמו נתינה באמצעות ביצוע של קישוטים לעוגה, תוך כדי קבלה של תחושת שייכות אמתית, מתוך הידיעה שאת הנתינה שלכם עוד יזכור המקבל אותה לטווח הארוך.

האם הפעילות של קישוטים לעוגה מהווה סוג של אתנחתא?

אכן כן. אין כל ספק כי הפעילות של קישוטים לעוגה, ותהיה אינטנסיבית ככל שתהיה, מהווה סוג של אתנחתא. אין מה לרוץ בפעולה שכזאת, היא מחייבת הענקה של תשומת לב ודיוק מרביים. בעוד תעבוד באופן מדויק ואיטי, תעברו משלב אחד לשלב שאחריו, כל השליטה בתהליך תהיה בידיים שלכם. בוודאי בעבר היו לכם ניסיונות של עיצוב ושל קישוט עוגות שנעשה מתוך פזיזות ומהירות, וכיוונתם את התנור למעלות שאינן נכונות, או ששכחתם פרודוקט כזה או אחר. אי אפשר לנהוג פה בחופזה, יש לנהל את הזמן נכונה, ולהתנהל לאט לאט בכל התהליך של קישוט העוגה.

האם הפעולה של קישוטים לעוגה מחייבת להשתמש בחוש היצירתיות שלכם?

אנו אומרים לכם בריש גלי – הפעולה של קישוטים לעוגה מחייבת להשתמש בחוש היצירתיות שלכם. כל בני האדם נולדים עם חוש היצירתיות, ברמה כזאת או אחרת. חוש היצירתיות פועל כמו שפועלים השרירים בגוף שלכם. במידה ולא תקפידו להפעיל אותו, הוא ידעך ויהפוך למיותר. אך במידה ותעשו שימוש מיטבי בחוש היצירתיות שניחנתם בו מיום לידתכם, ותמשיכו לעשות בו שימוש עתידי, הוא יהפוך לעובדתי ולאיתן יותר, וכמובן למאוד מספק. תאתגרו את עצמכם, תשתמשו בחוש היצירתיות הטבעי שלכם, תהדפו קדימה את היכולות שלכם, עד קצה גבול היכולת שלכם, ותאפשרו לעצמכם לשכוח, ולו לרגע אחד את כל הצרות שלכם. חוש היצירתיות עשוי להגיע כאן ועכשיו, שקוע לגמרי בעשייה שלכם. תחושו איך ממדי הזמן לאט לאט נעלמים מחייכם. שכל מלאכת הקישוטים לעוגה תמלא אתכם עד בלי די.