הכירו את החברה הישראלית שכבשה את העולם

סונוביה

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לקטילת קורונה, חברת סונוביה השיקה בעולם מסכות רב פעמיות שאליהן מוחדרים חלקיקי אבץ. מעבר לכך שהמסכות מחזיקות כ-55 כביסות, הן גם קוטלות חיידקים ונגיפים ב-99%, כולל נגיף הקורונה. 

אתם מוזמנים להכיר את החברה הישראלית שכבר זכתה בהכרה עולמית, חברת סונוביה שפיתחה מסכות רב פעמיות. החברה פיתחה טכנולוגיה מתקדמת בעזרת טכנולוגיה אולטרסונית. בעזרת הטכנולוגיה הזו, שעובדת על בסיס של גלי קול, חברת סונוביה הצליחה להחדיר חלקיקי חומרים כמו אבץ למסכות. החלקיקים האלו מאפשרים למסכות לשמור על הביצועים שלה לאורך זמן. אם עד כה השתמשתם רק במסכות חד פעמיות, הגיע הזמן להכיר את היתרונות שיש בשימוש במסכות רב פעמיות. כמו כן, הכירו את חברת סונוביה אשר קוצרת שבחים בכל העולם. 

סונוביה והטכנולוגיה המתקדמת שהביאה אותה לבורסה 

על פי הקצב הנוכחי, החברה לא עומדת לעצור בפיתוח מסכות רב פעמיות. הכירו את חברת סונוביה אשר מכוונת את היכולות שלה ואת הטכנולוגיה החדשנית שלה למגוון תעשיות ויישומים. יישומים אלו כוללים בדים וטקסטיל נגד וירוסים, חיידקים ופטריות לבדי חולים וענף המלונאות. בדים נגד ריחות לא נעימים ואנטי-מיקרוביאליים לתעשיות הרכב והתחבורה הציבורית וכן בדים מעכבי בעירה ודוחי מים למגוון תעשיות נוספות. החברה עומדת גם לפתח בגדי ספורט, גם הם מונעי ריחות וחיידקים. 

המסכות הרב פעמיות מהוות יתרון ברור. היתרון הוא, הפחתת הזיהום האקולוגי שנוצר כתוצאה מתעשיית הטקסטיל. תעשיית הטקסטיל היא אחת מהתעשיות הכי מזהמות על גבי כדור הארץ. מה שחברת סונוביה מנסה לעשות זה, להפחית את הזיהום האקולוגי שנוצר כתוצאה משימוש במסכות חד פעמיות. 

הזיהום האקולוגי המתמשך כתוצאה משימוש במסכות חד פעמיות 

חשוב להבין, כיום אנחנו חיים בעידן בו כמעט כל כדה"א רוכש מסכות חד פעמיות, משתמש בהן ומשליכן לפח או לטבע. בשורה התחתונה, מדובר בזיהום אקולוגי אדיר, מה שחובה לנסות לצמצם. וזה בדיוק מה שחברת סונוביה מנסה לבצע. 

בין אם אתם חוששים מפני קורונה או אולי פחות, בכל מקרה החוק מחייב אותנו לעטות מסכות. ממש לאחרונה, החובה של עטית מסכות הוסרה במקומות ציבוריים. אבל עדיין, מומלץ מאוד ונדרש על פי החוק להישמר במקומות סגורים. בסופו של דבר, אנחנו אחראיים לבריאותנו, אבל גם לבריאות של הסובבים אותנו. אם כך, הישמרו מפני נגיפים ונסו לצמצם את ההדבקות עד כמה שניתן. בסופו של יום, זה גם יתבטא בכיס. בואו נבין עד כמה.

עד כמה משתלם להשתמש במסכה רב פעמית

בטווח הארוך, אין ספק ששימוש במסכה רב פעמית משתלם יותר משימוש בחד פעמית. אנחנו משתמשים במסכות האלו מדי יום, לעיתים מאבדים אותן. בפועל, אנחנו משתמשים בדרך כלל ביותר מאשר מסכה אחת ביום. 

אם עדיין לא יצא לכם לעשות את החישוב, הכירו את חברת סונוביה שכבר עשתה את החישוב עבורכם. המסכות עולות עשרות דולרים בודדים, מחזיקות כ-55 כביסות ומשתלמות ביותר בטווח הארוך. הגיע הזמן להפסיק לשלם תוספת על מסכות חד פעמיות ולזהם את כדה"א.