מהי סגולת הצדיק מיבנאל?

לא מעט ישראלים, יהודים, מאמינים בסגולותיהם של צדיקים שונים. בין אם מדובר על צדיקים שחיו לפני מאות ואלפי שנים ובין אם מדובר על צדיקים שחיו או חיים בעולמנו בימינו. האמונה הזאת נובעת מסיבות רבות, בין אם זה בגלל מסורות, בין אם זה בגלל החשיבות של אותו צדיק, ולעיתים אפילו בזכות העובדה שהם צפו וראו כיצד סגולותיו של הצדיק באות לידי ביטוי במציאות.

רבים מאמינים בסגולותיהם של צדיקים, מאחר וזה מחזק ומדריך אותם, עוזר להם להבין טוב יותר את העולם ומאפשר להם לפעול בצורה חכמה, כך הם יכולים להשיג את מה שהם רוצים או לפחות את הכוח לנסות. בלעדי אותה אמונה הם יתקשו לפעול כפי שהם רוצים ומקווים.

מיהו הצדיק מיבנאל?

אחת הדוגמאות לכך הוא הצדיק מיבנאל, הרב אליעזר שלמה שיק מי שכתב את סדרת הספרים אשר בנחל. הרב שיק נולד ב-1940 בירושלים, קבע את מקום מגוריו ביבנאל ובניו יורק. הוא נפטר בשנת 2015. במהלך תקופת חייו הוא ייסד את קהילת היכל הקודש של חסידות ברסלב, וכאמור הוציא את סדרת הספרים אשר בנחל.

הסדרה כוללת בתוכה שאלות ותשובות שהוא נשאל במשך השנים על ידי מאמינים ותלמידים, ובעזרתה הוא סיפק תשובות לכל בעיה בה נתקלו אנשים שונים. לצדיק סגולות רבות, הקשורות לתחום הזיווגים, פרנסה, הצלחה וישועה. על כן זה לא מפתיע שאנשים רבים, בין אם הם היו חלק מהקהילה שלו ובין אם לאו, פנו אליו בבקשה לעזרה, התפללו לסגולותיו.

הסדרה אשר בנחל מציגה מגוון רחב של דרכים כיצד הרב עזר במשך השנים לאנשים שונים, וכאמור היא מציעה מגוון פתרונות לשאלות שונות, שאלות שמלוות כל אחד ואחת בחייהם, בין אם זה באופן קבוע ובין אם זה באופן ספציפי. היום, כל מי שרוכש את הספר יכול לקבל ברכה מהרב ליהנות מסגולותיו השונות.

לסגולות יש אמת

ישנם אנשים המתקשים להאמין, אך מי שצופה בסרטונים של הרב, או קורא את סדרת הספרים אשר בנחל, יכול לקבל הוכחה חיה לכוחו ויכולותיו וכן לסגולותיו השונות. ההוכחה הטובה ביותר לכך שלרב יש את היכולות והכלים, היא העובדה שבמשך שנים רבות מאמינים רבים הלכו אחריו, האמינו בו, וזכו ליהנות מסגולותיו וכוחו.

כאמור, היום, כל מי שרוכש או מדפיס את סדרת הספרים אשר בנחל, יכול ליהנות מסגולותיו וברכותיו של הרב, יכול לקבל הוכחה חיה לכוחו וליכולותיו לפעול בתחומים השונים, גם שנים אחרי שהוא הסתלק מן העולם.

לפני סיום חשוב לומר, הרבה פעמים קל מאוד לא להאמין, אך אחרי שלומדים את הדברים ואחרי שרואים אותם בעיניים או מרגישים אותם, קשה מאוד להתעלם מהם, בוודאי קשה להתייחס אליהם בקלות דעת. זה אחד הדברים שאפשר ללמוד מתוך הסדרה אשר בנחל של הרב.