יש לכם רעיון למוצר יחיד במינו? ככה תעשו את זה נכון!

השוואת מחירי תקשורת

אחת הסדרות הפופולריות ביותר של שנות התשעים, סיינפלד, חזרה לאחרונה לשיח הציבורי בזכות עליית כל העונות לנטפליקס. מבוגרים שגדלו אליה יכולים לחזור ולצפות בה כעת, צעירים נחשפים אליה לראשונה. הדמויות, הדיאלוגים, השנינות והסיפורים המעניינים.

בין היתר, אפשר לזהות במהלך 9 העונות שהסדרה שודרה לא מעט הצעות לרעיונות שונים וייחודים, בין אם זה עבור עסקים מסוגים שונים ובין אם זה עבור רעיונות מגוונים ומקוריים. רובם לא הבשילו כמובן. יכול להיות שאם הדמויות היו נחשפים אל magoz, הרי שהם היו יכולים לייצר ולשווק את המוצרים שלהם כפי שהם רצו.

איך MAGOZ יכולים לעזור לכם?

הדרך לייצר מוצר מסוים, יחיד במינו, מוצר ייחודי שיכול להשפיע על חייהם של אנשים רבים ואולי לשנות את העולם, היא לא פשוטה. אנחנו יכולים לדמיין איך עושים עיצוב מוצר שונה ומגוון, אנחנו יכולים לחשוב כיצד להוציא אותם לפועל, אך בשביל להגיע לנקודה בה המוצר הוא בר קיימא ואפשר באמת להוציא אותו לפועל ולהשתמש בו, צריך להיעזר באנשי מקצוע שיודעים את תהליך העבודה.

חברת MAGOZ מעסיקה אנשי מקצוע שיכולים ללוות אותנו בדרך ולהביא לידי כך, שנוכל להוציא את הרעיונות שלנו לכדי משהו אמיתי, ממשי. בסופו של דבר, אנחנו נוכל לבצע את התהליך, אך ורק אם נדע מה בדיוק ברצוננו להמציא, כיצד זה יכול לעבוד וכמובן איך יוצרים תהליך מסודר בשביל להמציא אותו בצורה נכונה.

איך עושים את זה בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים להבין מה בדיוק המטרה שלנו. מה בדיוק אנחנו רוצים להוציא לפועל וכיצד ברצוננו לעשות זאת. אם נניח אנחנו רוצים לייצר מוצר מסוים לבית, אז עלינו לדעת איך בדיוק הוא אמור לעזור לנו, את מי הוא אמור לשרת, איזו מטרה, כל מה שנדרש בשביל שנוכל להבין בסופו של דבר לשם מה אנחנו ממציאים אותו.

שנית, אנחנו צריכים לדעת כיצד לתכנן אותו, איך לעצב את המוצר, אילו פרמטרים יהיו בו, איך נוכל להשתמש בו, וכל מה שנדרש הן מבחינה טכנית והן מבחינות אחרות בשביל שתהליך העבודה איתו יהיה נכון.

שלישית, אנחנו צריכים לדעת כיצד לייצר את התהליך באופן נכון. כלומר, עלינו לבנות תוכנית פעולה מסודרת מהרגע בו אנחנו ניגשים לתכנן את המוצר ועד הרגע בו הוא מיוצר ולאחר מכן עולה על המדפים. אסור לנו לפספס שום חלק, לשם כך גם נרצה שחברת MAGOZ תבצע מבחני כשירות בשביל לוודא שלא פספסנו שום דבר והמוצר מוכן לשיווק.

ארבע, חשוב לדעת מה המטרה של המוצר, כיצד אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ישתמשו בו ואיך אנחנו רוצים שהם יוכלו ליהנות ממנו. המטרה היא שהמוצר יענה על הצרכים שלהם והם יוכלו להשתמש בו כפי שאנחנו התכוונו במקור.